trevlig kväll

Hej!

Dagen igår såg ut såhär.

Duscha.

Packa.

Fara till Ida.

Spela Wii.

Maxi.

Hem till Ida och spela och äta godis.

Se tv och sitta vid datorn.

Äta.

Se tv.

Fara hem till mig ett litet tag och vara ute.

Hem till Ida, spela Wii.

Hem till mig och gå ut med hunden.

Hem till Ida och äta efterätt som vi fick med oss hemifrån mig.

Dator och se tv, allt för min syster.
Dator.
Spela Wii.
Sova.

Vi hade kul kan man säga. Vi delade på en Fluff! Det var inte så dåligt som jag trodde att det skulle vara, men man åt sig less efter ett tag. Det är typ en smet som marshmallows görs av.


Nu ska jag ut till mamma som byter däck på bilen och fråga om vi har några batterier till hennes digitalkamera. Blev fruktansvärt sugen på att gå ut och fota!
Vi hörs senare!


Kommentarer
Från Alexandra Kjellman

Ser ut att ha varit en bra dag! =)

2011-10-23 - 14:18:45
Blogg: http://alexandrakjellman.webblogg.se/
Från CAROLINE

alltför min syster är så hemskt ..:/

2011-10-23 - 15:49:14
Blogg: http://lovelyc.blogg.se/

Kommentera här:

Från
Stammis?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0