rosa himmel

Idag efter skolan tränade jag och Sandra, eller typ nyss. Hon for hem för kanske 2 minuter ungefär. Vi har ändrat en hel del i en av låtarna vi ska ha så vi kan dom inte riktigt än. Vi får träna riktigt mycket ikväll!


Snart kommer mormor och hämtar mig, då ska vi fara ner till stan och kolla på kläder. Bild på vad jag köpt får ni kanske senare, om jag orkar ta någon med kameran och om det går att ladda in i den här datorn. Har provat förr och då gick det inte. Eller så var det bara för att jag inte hittade själva "uttaget" i datorn. Haha, ska träna litepå dansen nu sen ska jag byta om och sätta upp håret. Jag orkar inte göra någonting utav det;)
Btw, DET ÄR ROSA HIMMEL!:D

google bild,
det ser inte ut så. Här är hela himmlen rosa.


Kommentarer

Kommentera här:

Från
Stammis?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0