rörträsk

I Fredags vid 5 for jag och sofia hem till henne och packade in i bilen. Sen for vi till Maxi och köpte godis som vi smaskade i bilen. När vi hade varit på Maxi for vi till Sunnanå där hennes mormor och morfar bor, vi skulle hämta nyckeln till stugan. Sen for vi. Vi var väl framme gick jag och sofia upp till rummet vi skulle sova i och startade ett element. Det var verkligen kallt, man kunde "röka" inne:P Sen satt vi där upp med tjocksockar och varma kläder medans vi åt godis. Senare var det mat, oxfilé och barbiecue tror jag det heter. Sen gick vi upp igen, vi kom typ inte ner något mer den kvällen, haha. Ungefär 10 över 11 somnade vi. Vi var så galet trött efter att vi hade varit på skolan kvart över 7 ungefär, så det fick bli en tidig kväll. Dagen efter vaknade vi klockan 08.20. Så vi gick upp och åt frukost sen gick vi ut till "spökhuset" och tittade i det. Sen gick vi ner till ån, sen till grillkåtan. Där eldade vi och tog ett antal bilder. Dock med sofias kamera, så jag har dom inte. Hon får möjligtvis skicka dom:) Hursomhelst så gick vi tillbaka och då hade hennes mormor och morfar kommit. Vi gick självklart upp och åt godis. Efter ett tag så var det fika. Sockerkaka, daimkaka, jörnskaka och chokladbollar. Sen packade vi allt i väskorna som vi hade använt, sen bar vi ner allting och gjorde inte speciellt mycket. Satt oss i bilen och 14.07 for vi hemåt mot Skellefteå. När vi var framme var klockan halv 4 ungefär! När jag kom innanför dörren gick jag bara in och sa hej sen gick jag ut och fotade. Blev inte så många bilder men. Sen vid halv 5 for jag till sofia igen sen till josse sen kom lova och hämtade oss där. Därefter bar det iväg mot Boda Boo.

Mer om det får ni senare, ska börja göra mig klar, blir att vara med jojjo idag!:)
Hoppas ni orkar läsa allt!


Kommentarer

Kommentera här:

Från
Stammis?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0