oh my gash..

Hej och godmorgon!

Vaknade för cirka 15 minuter sedan och kunde inte somna om. Så jag hamnade här istället! Lika bra det, så slipper jag sova bort hela dagen.
Therese ligger forfarande och sover mamma och Blondy med. Det blir att sätta på tvn och fika någonting skulle jag tro:)

Skulle någon kunna vara gullig och berätta hur man gör ett tidsinställt inlägg?(A) Har inte lärt mig det, haha! Känner mej efterbliven, men helt ärlit.. Jag vet hur man gör på bloggplatsen.se men inte här på blogg.se. Tacksam för svar!


Kommentarer
Från Johannaaaa♥

Men där "rubrik rutan" är när man skriver inlägget, så finns det som en liten ikon som ser ut som en kalender brevid. Tryck på den occh välj vilket datum du vill ha efter du har gjort det, så väljer du vilken tid, du vill ha. Sen är det bara att klicka på "spara" eller vad det nu står och sen publiceras det den tiden! :)



Kraaaaam!<3

2011-10-24 - 17:25:54
Blogg: http://jojjoslillaliv.blogg.se/

Kommentera här:

Från
Stammis?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0