I will remain where you left me

Dagen har varit skit idag, ingenting har varit bra. Det började med att vi hade redovisning på no´n. Ingen sa någonting, alla bara stod där och var tysta. Sen hade vi dansuppvärmning, fick jätte ont i huvudet och magen. Sen sa våran gympalärare att det var min grupp som skulle redovisa dansen på fredag. Vi har inte tränat någonting alls, vi trodde att vi hade efter höstlovet och det hade jag självklart hoppats på:| 

Ska nu ta och plugga sönder svenska och engelska. Sen vänta på att mamma kommer hem så att vi kan äta, men jag ska äta någonting nu också. Har varit hungrig ett bra tag nu..
Ska dra mig till köket och göra en macka, hoppas ni haft en bra dag:)


Kommentarer

Kommentera här:

Från
Stammis?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0