umeå med ramina♥!

Som rubriken säger så blir det att fara till Umeå med Ramina! Kommer bli awesome, kommer inte att sitta någonting vid datorn där. Så om jag är riktigt snabb imorgon bitti kanske jag hinner göra några tidsinställda inlägg. När jag säger några så kommer det nog att bli ett, haha. När vi for till Sandviken och jag höll på med tidsinställt inlägg slutade "kalendern" funka. Det gick inte att trycka på den:P
Aja, där kommer vi förmodligen umgås med Frisco och Pepsi och pappa såklart! Lördag kanske vi går till ica och köper något gott där om inte pappa skjutsar oss till Godis Huset?:) Vi får se hur det blir, kommer iallafall att ha fullt upp. Säkert några svängar in i ladugården också, det finns så mycket att göra hos pappa så vi kommer inte ens hinna hälften. Han bor typ på "landet" så det finns en massa djur:D



Shit vad klockan har sprungit iväg, den är snart halv 11 och jag ska upp supertidigt.. Ska avsluta detta inlägg nu och gå och lägga mig istället!
Sovsött!♥

Kommentarer

Kommentera här:

Från
Stammis?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0