duschen nudå

Hej!

Nu ska jag hoppa in i duschen sen borsta tänderna. Sen ska jag förmodligen sova, ska upp sjukt tidigt imorgon. Mamma ska upp tre sen kommer taxin klockan halv 4 och hämtar henne. Jag sover självklart då men jag ska upp ungefär 6 eller halv 6? Jag ska hinna ut med hunden på morgonen och det tar ett tag för mig, haha.
Har dock inte hunnit bada Fluff, skulle jag ha gjort det så skulle jag ha gjort det tidigare ikväll och inte såhär sent. För jag måste hålla i honom nästan tills han har torkat annars börjar han frysa osv.. Men jag hann klippa den där päls stumpen som stack ut. Så nu ser han ut som ett riktigt marsvin, haha nej. Men som ett marsvin ska se ut, inte svans, haha:)

Skriver kanske när jag är klar eller så lägger jag bara in en bild. Vi får se vad klockan hinner bli!


Kommentarer

Kommentera här:

Från
Stammis?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0