Hemma!

Hej!

Nu är jag hemma, orkade inte skriva innan jag for på träningen.

Igår vid 10 över 7 for jag till Wilma, när jag kom fram gick vi och köpte en cola, sedan for vi hem till henne och lämnade min väska. Efter det gick vi ut till fotbollsplanen, skolan sedan satte vi oss i en busskur och då såg vi Sofie och Felicia! Stannade vi och pratade med dom ett tag, sen frågade dom om dom fick vara med och sova med oss och såklart de går bra!
Dom skulle handla lite på ica så vi gick dit ochh köpte chips godis och dricka. Efter deyt träffade vi nåågon så vi stod och pratade med dom ett tag. Efter det gick vi till lekparken och då kom Warg & Axel, efter ett tag kom någon Johan. Så då satt vi i lekparken ett tag, jag och Wilma var tvungen att gå tillbaka och sätta upp tältet! När allt var klart satt vi och pratade ett tag och ringde till Sofie och sa att dom kunde komma nu. Egentligen fick inte Sofie & Felicia sova med oss(a)..
Mitt i natten gick vi till kåge badet och sprang runt på pooltäcket. Faktiskt riktigt kul, men något man inte får göre(a)

Vid halv 3 gick vi till Labba, Apper, Hugo, Vicke och Chris och skrämde dom, dom tältade också! HAHA, senare när vi hade varit där ett tag gick vi ner till älven. Felicia ställde sig på någon flotte så hon åkte utåt, när hon var ute en bit hoppade hon i vattnet för att inte åka med strömmen! Men naturligtvis hoppade hon åt fel håll så floottan åkte ju ut mot strömmen. Det slutade med att hon fick hämta den. Sedan sa hon till Apper att han också skulle bada så han gick och bytte om, Wilma badade också. Efter det stod vid uppe vid deras tält och pratade lite, efter det for vi hem till Wilma. Klockan 4 öppnade hennes mamma fönstret och sa att klockan var 4. Sofie ba: ´Vi borde nog sova nu. Sen la jag och hon sig, vi somnade. Wilma och Felicia sovde inte, Sofie och Felicia var tvungen att fara vid 6 på morgonen HAHA.
Wilma väckte mej vid 11 då åt vi frukost sen gick vi till ica och köpte varsin cola. Sedan la vi oss i soffan och slappade hela dagen, vi somnade lite då och då..
AHHA

Kommentarer

Kommentera här:

Från
Stammis?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0