SURSTRÖMMING

Hej!


Förlåt för låg uppdatering, har verkligen inte haft tid. Igår badade jag med Natalie hemma hos Trond, efter det for vi hem. Sedans sprang vi barfota´en bit ovanför huset på en väg, och naturligtvis trampade jag in en rostagg i foten.
Har sjukt ont, så kan tyvärr inte göra så mycket nu. Ska fota min kusin lite senare bilderna får ni imorgon eller när jag kommer hem. Idag har vi varit i Valbo och handlat lite. Vi ska somsagt på dop imorgon! Bilder får ni naturligtvis.

Nu ska jag vänta på att maten blir klar sedan blir det att fixa mammas spotify lista lite.
Hörs kanske senare.




Hejdå!

Kommentarer
Från Sara Ahmed

SV: Okej, när isf?<3

2011-07-10 - 16:46:38
Blogg: http://saraahmed.blogg.se/

Kommentera här:

Från
Stammis?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0