LÅNAD

HejHej!


Skulle bara slänga in ett inlägg, lånad från www.JojjosLillaLiv.blogg.se



- Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? -- Ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?--  Kanske
Hur många har du varit kär i? -- Jag vet inte.
Är du kär just nu?-- OJA.

- Tio frågor om dig själv
Namn?-- Josefine.
När fyller du år? -- 15 oktober.
Några piercingar?-- Öronen.
Vad har du på dig just nu?-- Kläder:S

Vilken årstid är bäst?-- De beror på.
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig?-- Sovmorgon,frukost på sängen.

Vad tycker du mest om hos dig själv?-- Vet inte.

Vad är du bra på?-- HAhA typ inge?(a)
Vem älskar du mest på denna jorden?-- Jag vet int.

Sover du hellre själv än tillsammans med någon?-- Spelar ingen roll.

- 10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig?-- Ingen, kanske Sanna.
Vem är den roligaste av dina vänner?-- Många är roliga men roligast är nog Sanna.
Vem är snyggast av dina vänner?-- Vet inte.
Vem är mest partyprisse?-- Jojjo:]
Vem är den du helst har filmkväll med?-- Bästavännerna(L)
Vem av dina vänner är mest "evil"?-- Ingen aning.

- 10 Frågor om din familj

Vem står dig närmast?-- Min syster.
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar?-- Ja, tror jag.
Vem är farligast i din familj?-- Syster:$
Vem ser roligast ut i din familj?-- Blondy, ba för att hon ä ful.
Vem är coolast?-- Jag vet inte.
Har ni något husdjur?-- Ja, 5 stycken hundar. Ragge, Blondy, Frisco, Baloo och Pajso(L)
Mest gemensamt med?-- Vet inte.
Underhållningen?-- Syster.
Sover du oftast med?-- Ingen.
Roligaste kvällen med familjen?-- Jag vet inte, helger.

10 frågor om idag
Vad har du gjort?-- ?
Vad ska du göra?-- Ehm.. jag vet inte?
Har du gjort något dåligt idag?-- Säkert.

vad har du ätit idag?-- Fil typ.
har du duschat idag?-- Nej men jag ska ikväll.

Är du trött nu?-- Inte spec.
Vad händer i morgon?-- Skola..
Går du i skolan? Ja?
Har du varit i skolan idag?-- Tyvärr.

ANNAT
Hur mår du just nu?-- Ba bra, durå?
Har du piercat dig?-- fsgsjgh
Är du hungrig nu?-- Jag vet inte..:$
Vad är klockan nu just nu?-- 19.00

Vilka sidor på Internet är du inne på just nu?-- Msn, youtube,apberget,blogg.se,jojjoslillaliv.

TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast?-- Mamma.
Vem ringde du senast?-- Mamma.
Vem sms:a till dig senast?-- Sanna.
Vem sms:a du till senast?-- Sanna.

-FAMILJ
Hur  länge sen var det du träffa din morsa?-- Kanske 20 min?
Hur länge sen var det du träffa din farsa?-- Söndags.

- ÖVRIGT

Gillar du punk?-- Njaa..
Har du sminkat dig idag?-- Alltid.

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu?-- Ja.
Vilket är ditt favoritband/artist?-- JB

Vad gillar du för musik?-- Nästan alla.


- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen?-- Ojaa.
Har du fler än 3 jeans?--HAHa ja.
Har du fler än 5 tröjor ?-- Aa.

- SMINK OCH HÅR

Använder du mascara?-- Alltid.
Använder du wax?-- Nej.
Använder du ögonskugga?-- Ibland.
Använder du kajal?-- Om jag orkar.
Använder du hårspray?-- Alltid.
Använder du volymspray?-- Ja.
Använder du mousse?-- Nae.
Använder du deodorant?-- ofc.
Använder du skinspray?-- NO.
Använder du parfym?-- Om jag hinner.
Använder du läppglans/läppstift?-- Nej!

Använder du brunkräm?-- Ibland:]
Använder du rouge?-- Ibland.
Uppsatt hår eller hängande?-- Hängade.
Plattar/lockar du håret varje dag?-- Plattar, lockar kanske om jag hinner.
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat?-- Verkligen inte!

KÄRLEK
Är du kär just nu?-- Ojää:]
Har du kysst någon idag?-- Nej.
Har du ett förhållande?-- Nej.
Är du romantisk?-- Jag vet inte?:P

Har du snott en kompis pojkvän/flickvän?-- Ingen aning, tror inte det.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande?-- Förhållande.
Har du varit tillsammans med två samtidigt?--HAHa ojää..:]
Vem sov du senast bredvid?-- Minns inte.
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän?-- Vet inte riktigt.
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med?-- Nej;P;P
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans?-- Kom inte ihåg..
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän?-- Nej.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen?-- Nej.
Vad gillar du för stil på tjejen/killen?-- Jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera här:

Från
Stammis?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0