städat heeeeeeeeeeela dagen

HejHej!


Har städat heeeeeeeeela dagen som rubriken säger. Därför har jag inte haft tid att blogga något idag, jag har naturligtvis haft igång datorn men jag har bara inte haft tid att blogga. Idag är det somsagt sista dagen på höstlovet, jag är inte säskilt taggad att börja skolan igen.. 

Snart ska jag och mamma fara upp till solbacken och kolla om vi hittar någon dator. Jag har redan en stationär men den är konstig.. Mamma ska ta den datorn, hon sa att jag skulle ta chansen när jag får en dator. Nu ska jag göra flätor tror jag sen ska jag prata lite med Wilma.

Puss!

Kommentarer
Från evelinaaaaa

inte så mycket, bara plugga lite och så:)

2010-11-07 - 20:49:56
Blogg: http://evelinupuss.blogg.se/

Kommentera här:

Från
Stammis?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0