nyduschad och klar för att gå och lägga mej

HejHej!


Ska gå och lägga mej när som helst, är hur trött som helst jag somnade vid kvart i 12 igår. Jag vet inte riktigt varför jag inte kunde sova, jag var väll orolig för mitt resultat på provet. Men provet gick bra för mej så det var inte så mycket att oroa sej för egentligen. Vad har mina underbara läsare gjort ikväll? Har inte spenderat så mycket tid på att sitta vid datorn ikväll. Har varit på träning, har varit med Ida osvosv.

Idag sista lektionen hade vi ingen gympalärare! Vi trodde naturligtvis att vi skulle ha på Edda för att om det är guöt på schemat så ska vi ha gympa på Edda. Men när vi var där och väntade på att gympaläraren skulle komma gick vi till badet och då kom Kent och sa att vi skulle ha på NH istället. Men vi fick löpa utan någon gympalärare. Inga problem.

Oj det var ett ganska långt inlägg...!


Puss!

Kommentarer

Kommentera här:

Från
Stammis?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0