nej

HejHej!

Nu är jag hemma från skolan. Idag hade vi inte så jätte mycket lektioner,
Vi hade:
Engelska
So
Språk (Tyska)
Engelska
Lunch
Gympa
SLUT!
Egentligen har vi inte två engelska lektioner, det var bara för att våran matte lärare var någon stanns. Första timmen har vi matte.

Ni ser att rubriken är: nej
Det är för att jag inte kommer att blogga så jätte mycket idag pågrundav att jag gjorde illa mej på gympan, så jag har ont i dom fingrar jag användar som mest då jag bloggar och sådant. Ni ska få bild, det ser inte så äckligt ut men det gör iallafall sjukt ont.

Ni ser, det såg inte så äckligt ut. Man ser mer här i verkligheten än på en bild.

Puss!

Kommentarer
Från Sara

Aj!

2010-11-30 - 18:14:40
Blogg: http://saarapaara.blogg.se/

Kommentera här:

Från
Stammis?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0