nattblogg

Hej sötisar!

Är det någon vaken och läser detta inlägg just nu? Tänkte iallafall skriva ett inlägg nu, jag har ändå ingenting att göra så de passar bra. Vid kvart i 12 fösökte jag att ladda hem Gimp 2 men det blev något damp med datorn så jag gör det imorgon. Ikväll har jag bara kollat på hockey Skellefteå AIK- Södertälje. Vi vann med 3-4 i straffar, nå mer har jag väll inte gjort..? Legat vid datorn och flummat. Imorgon ska jag fortsätta städa så ni kommer inte få så mycket uppdatering då heller.. Så jag tänkte att ni kunde sitta och as garva åt dom här fula bilderna imorgon medans jag städar^^.

HAHAHHAHAAH så fet jag va när jag va liten:]

När jag gick 2an eller 1an..

HAHAH jag och Linnea..(L)

Puss!


Kommentarer
Från Linnea

Sååå gullig! :] ::

2010-11-05 - 16:15:24
Blogg: http://linneaastr.blogg.

Kommentera här:

Från
Stammis?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0