hemma efter förlust mot djurgården...

HejHej!

Kom hem för ungefär 20 minuter sen. Matchen började bra, i början av andra perioden var det 2-0 till oss men sen började djugården komma ikapp.. Till slut vann dom med 4-5.. Det är bara att hoppas på vinst nästa match. Pausen påväg mot tredje perioden kunde man gå ner och få autograf av Adam Larsson och en till mej jag minns inte vad han hette. Jag var iallafall där med Ida Bram, hände inte så mycket. Det var några 01 som spelade mot varrandra i tre minuter. Annars har kvällen varit helt okej, nu ska jag sluta babbla om tider och hockey. Istället ska jag ägna min tid åt att hjälpa mamma med plankstek.

Mmmm, sjukt gott. Någon av er läsare som har smakat? Vad tycker ni, HISS/DISS?

Puss!

Kommentarer
Från andréa

Sv: Njae, tro typ inget:](L)

2010-11-06 - 19:15:23
Blogg: http://mylajjjjf.blogg.se/

Kommentera här:

Från
Stammis?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0