boda boo!

HejHej!


Ikväll var jag som sagt på Boda Boo med Therese och Amanda. När vi kom dit så var vi med Mallo, Victoria och Alexandra. Vi hade faktiskt jätte kul, enligt mej. Det var något fel med alla banor så dom sa att alla som ville fick gratis fika och saft! Jag och Alexandra tog varsin bulle, det gjorde även Mallo och Therese. HAAHH just då vi typ hade börjat köra några banor komme det ett spöke och jagade oss där upp i från och ner till Vintergatan. Sen när vi skulle köra sprängaren så var redan Victoria och Mallo där inne, så när vi kom in sa dom. Det är ett spöke där längre in! Amanda ba, men då får Josse gå först, så jag gick först sen kollade jag fram på ett ställe där de va as mörkt sen tog vi mobilen och lyste, då komme spöket fram! Alla vart as rädda.. Sen när vi skulle köra baken så hade det varit två personer är innan vi komme. Jag hörde att dom sa att spöket var kvar, så när vi hade gjort klart allt och vi skulle gå in till något mörkt rum. Vi sparkade först upp dörren några gånger sen puttade Alexandra in mej, sen komme hon efter och Therese. När vi hittade knappen som man skulle hitta sa dom till mej ba " Du får stanna här, tryck på knappen när vi säger till." Men just innan dom skulle gå ut komme de ett spöke och alla dörrar som man kunde ta sej ut va stängt, så hon komme och rörde Thereses byxor. Då sprang Therese ba ut medans jag och Alexandra stod kvar där inne, de värsta var ju att hon bara slängde igen dörren. Sen drog Alexandra ner mej så att jag inte skulle kolla fram. Vi hörde tillslut att spöket gick ut men då kom hon ut till Amanda,Victoria,Mallo och Therese så då kom ju dom i full fart in till oss. Vi blev helt krossade där vi satt på golvet. Jag fick naturligtvis någon rump i huvudet, tror faktiskt att det var Mallos?(a) HHAHHA, mitt huvud krossades typ mot Alexandras. Jag va typ så rädd att jag höll på att skratta ihjäl mej? Dessutom höll jag på att kissa på mej, ba för att jag as garva hela tiden..(a)
Nu ska jag inte tråka ut er med mitt babblande. Vi hörs innan jag lägger mej.

Puss!


Kommentarer

Kommentera här:

Från
Stammis?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0