NU HAR VI FÅTT VETA KLASSERNA!:D ;(<3

HejHej!

Just nu sitter jag hemm å äter godis:]  Blev lite sugen bara:]  IDAG FICK VI VETA KLASSERNA!?:D:D;(;(  Jag blev inte med Jojjo,Sara och Ellen;(♥<3 Det här är min klass!♥

6:A
Sofia Andersson!♥
Jag!=)
Gabriel Asserud
Max Bystedt
Carl-Johan Calderäng
Sandra Edlund!♥
Viktor Forslund
Jhon Graciano Vargas
Kasper Hellgren
Mohamed Ismail
Kevin Kvist
Hampus Larsson
Edvin Lundmark Nilze´n
Elis Lundström
Isak Lundström
Amanda Markstedt!♥
Elmer Melin=)
Jacob Wik Persson
Sebastian Pettersson
Abdurakhman Mustafaevicl Sako
Therese Stendahl!♥
Samuel Stenlund
Ida Sundberg!♥
Fanny Åström!♥

Men ni får dom andra klasserna sen för nu ska  jag på stan!:*



Puussaarr från lilla mej!♥

Kommentarer

Kommentera här:

Från
Stammis?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0