Inte skrivit på länge!:O

HejHej!

Förlåt för dålig uppdatering.. Men jag har varit i Helena och Fredriks stuga.. Å jag har inte haft me mej nån dator..:(


Just nu sitter jag hos Farfar!:)  Först så for jag,Pappa och Farfar till Staffan och Inger och åt lunch! Någon biff och potatis!:D As gott:) Sen for jag och Farfar hem och bakade en Toscatårta! Sen kom Pappa och lämnade mina grejor sen for han till stugan! Jag å Farfar passade på att ta en tur me hans skoter;) Sen for vi hem och hämtade lite bröd,sen for vi till svandammen!  Inte lugna saker de inte!:O Så när vi koom hem så kom hemtjänsten hit och gjorde mat åt Farfar! Och nu ska jag hem om 10 minuter ungefär!:(  Så då va de slut på den här roliga dagen!:(   Men nu kan jag inte skriva mer för jag ska ta lite mera bilder!:)♥




Pussar!

Kommentarer
Från Coco!<3

Kommer du ihåg då vi for till svandammen med skotern?:D Hahah, kul som f*n!<3:D

2010-07-02 - 21:31:08
Blogg: http://cocooozz.tk

Kommentera här:

Från
Stammis?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0