Fotboll idag!

HejHej!

Vad har ni gjort idag?:) Jag har varit på Ön,kollat på fotboll dom vann med 14-0 mot Umeå IK,varit och handlat,hoppa studsmatta,duscha Frisco osv..
Asså förlåt om jag inte bloggar men jag är ju somsagt hos Pappa så jag har inte tid att blogga då..:(  Men när jag kommer hem till Skelleftå igen så lovar jag att jag ska försöka att blogga så mke som möjligt! Idag så skulle egentligen Gunilla komma hit men hon har inte kommit än,så hon lär väl inte komma ikv,,O.o 
Just nu så sitter Helena här och tjatar på att jag ska skriva med gramatik!;P  Just nyss så loggade Sara in på msn. Det va väl tänkt att vi skulle skaffa en blogg men ingen av oss vet vad den ska heta..
Helena sitter fortfarande här och fattar ingenting om bloggar=)
Imorgon ska vi fara på fotboll igen, imorgon möter dom Sandåkerns SK kl 12.00.
Vad tycker ni att vi ska ha  blogg.se  eller  bloggplatsen.se ?  Snälla svara!

Hejdå!

Kommentarer
Från Ida

blogg.se tycker jag:)

2010-08-13 - 15:10:37
Från JoossePoosse!♥

Okej :)

2010-08-13 - 15:13:08
Blogg: http://joossepoosse.blogg.se/

Kommentera här:

Från
Stammis?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0