ni kan få veta nu!

Hello!

Tänkte att ni kunde få veta varfr jag va så glad häromdan! Jag ska få köpa ett..............................................................................................................MARSVIN:D!
Fast det är jätte länge kvar.. Vi va på Arken Zoo igår och kollade på bur osv, men dom hade inga marsvin. Alla var redan bokade, men de kommer mer nästa vecka på onsdag. Men då far jag till Sandviken, och det är så långt dit dessutom rymms inte buren. Så jag sa till Mamma att jag kan ringa och boka en och fråga om de finns någon lurvig! Jag hoppas de finns en tjej som är lurvig då ska den heta.... nej det får ni veta då!;)

Nu ska jag gå upp och ta en macka eller något, jag vaknade klockan 12 så.

Så sjukt söt!  Typ så lurvig.:]

Pussar&Kramar;*

Kommentarer

Kommentera här:

Från
Stammis?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0