HEHE^^

Jag ber så mycket om ursäkt för att jag inte har bloggat på sistone. Men vi tog nämligen sprutan i tisdags, sedan dess har jag inte mått något vidare bra.. Jag fick jätte ont i magen, jag kunde inte gå. Jag fick också lite feber, jag känner mej inte riktigt frisk ännu men jag ska ändå försöka hålla uppe uppdateringen så gott det går! Nej, nu slutar vi prata om dåliga nyheter och kommer till dom bra istället!

                                                                                                                                                                                


Imorgon slutar vi ungefär vid 11 tiden! Bra va? Jag ska inte hem direkt efter skolan.. Jag ska nämligen till min gammla skola och äta på cafeét som dom har öppet varje fredag till klockan två ungefär. Sedan far jag hem och packar ihop lite saker sen kan jag blogga! Jag kanske bloggar innan jag börjar packa vi får se hur det blir. I helgen blir det nog inte så mycket uppdatering pga av att jag ska fara till min pappa som bor i Umeå!:) Det uppskattas verkligen, träffar bara han varranan helg.  

Imorgon har vi bara:
Svenska på morgonen & HK efter svenskan!

Ikväll har jag kollat på hockey med Mamma, Fredde, Moa & Mosse(L) Vi vann mot Södertälje med 4-1. Bellemare fick göra mål med öppen kasse! Det var ju kul, det brukar ju oftast var Jimmy Eriksson som sätter det i öppen kasse!


Men nu ska jag sluta babbla och börja packa ihop lite kläder.
Såhär kan en ny duschad Josse se ut en torsdag kväll!


Puss!


Kommentarer
Från Felicia

As bra blogg...<3

Läser den ganska ofta .. :)

du e bääst Josse..

2010-12-09 - 21:50:20
Blogg: http://baajsfelicia.blogg.se/

Kommentera här:

Från
Stammis?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0