dan före dopparedan!

Godmorgon på er!

Just nu chattar jag lite med Sofia och Elisabeth. Jag ska snart släpa mej till hallan och ta på mej mina vinterkläder sedan ska jag gå ut och hjälpa mormor att skotta lite snö. I dag är det somsagt "Dan Före Dopparedan!" och imorgon är det JULAFTON!:D Jag längtar verkligen!

Vad ska ni ha på er? Jag ska iallafall ha på mej min svarta klänning och mina nylonstrumpor! Jag ska ha med mej datorn till Staffan och Ingen imorgon. Så ni kommer att få bilder från kvällen. Nu ska jag gå ut och hjälpa mormor med skottningen, vi hörs väl senare.

PUSS!


Kommentarer
Från Jojjo - JojjiosLillaLiv!

Sv; Haha, okej <3

2010-12-28 - 18:18:36
Blogg: http://jojjoslillaliv.blogg.se/

Kommentera här:

Från
Stammis?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0