Underbar kväll!♥

HejHej!


Nu är jag hemma från tjejkvällen!:) De va jätte kul,först så komme jag och Fanny!Sen kom Sowwe,Ida och sen Sandra. När alla hade kommit gick vi in i köket och gjorde egen pizza:D  Jag och Sowwe tog inga stora bitar,vi hade redan ätit:] Men vi åt iaf lite. Efter vi hade ätit satt vi typ i köket ett tag och väntade på att bastun skulle bli varm. När den va varm så bastade vi ett tag sen gick Jojjo och frågade sin mamma om vi kunde bada i poolen! De gick!:D
Fast de va ganska kallt innan jag hade badat ett tag..Men till slut så blev de varmt:) När vi hade badat ett tag så gick vi in och bastade igen.Sen gick vi ut och badade ett tag till men mest jag och Jojjo dom andra tyckte de va så kallt:P
När alla hade bastat klart så gick vi ut till typ rummet elr vad man ska kalla de,men iaf så gjorde vi ansiktsmask!:D
Efter de så såg vi på "Mean Girls!" Filmen var helt okej! Till filmen så åt vi chips,godis,å typ nå skruv grejs?:P Och drack dricka:) Så nu vid halvtolv så for jag och Sowwe hem,Fanny och Sandra me!



Underbar kväll!♥ Som rubriken säger! Johanna Lind Jag  Älskar Dej!♥<3

Nu ska jag nog ta och lägga mej. Har jätte ont i magen!



Godnatt! Och hoppas att ni också har haft en undebar kväll!:)♥

Kommentarer
Från Jojjo - JojjosLillaLiv!

Josefine Arvehall Jag Älskar Dej Också! :D <3

2010-08-13 - 11:26:10
Blogg: http://jojjoslillaliv.blogg.se/
Från JoossePoosse!♥

PussPårej!<3

2010-08-13 - 11:51:49
Blogg: http://joossepoosse.blogg.se/

Kommentera här:

Från
Stammis?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0