stugan

HejHej!

Idag for jag till stugan efter att jag hade ätit lunch på skolan. Det tog ungefär 2 timmar innan vi var framme, vattnet är jätte lågt nu! Jag kan gå över kanalen! Det kallas så där vi har båten. Fast det är ganska kallt, ungefär 7 grader.. Men vi har skönt här inne där de är 27 grader=) Just nu så chattar jag med Celine och Cissi!  Celine håller på med en design åt mej. Är less på den jag har nu, har ju haft den ett tag. Är det mörkt där ni bor? Här är det ganska mörkt ute.. Jag var nyss ute då skymde det bara lite men nu är det nästan kolsvart! Men ska gö lite annat nu!




Kjaaam!(L)

Kommentarer
Från Celine

Här blir det kolsvart halv åtta!:O<3

2010-08-28 - 10:13:29
Blogg: http://lillyceline.blogg.se/
Från ayan

det e kolsvart här oxå

2010-08-28 - 16:39:33

Kommentera här:

Från
Stammis?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0