Sry..

HäjHäj!


Sry för att jag inte har bloggat något, men jag kom hem vid typ halv 8 tiden så jag har inte hunnit blogga något.. Idag har jag varit i skolan som vanligt! Idag var det faktiskt ganska kul, vi hade engelska,NO,svenska osv.. När vi hade NO så blandade Roger (lärare) Massor av saker i samma!;P Det var faktiskt coolt, han hade tre muggar med vätskor som såg ut som vatten. Men när han hällde i den högre i den mittersta så blev det rosa! Sen när han hällde i från den vänstra i mittersta försvann allt det rosa och blev vanligt genomskinligt igen. Efter ett atg så gick han och hämtade något och hällde i det i den högra! Då blev det gulorange. Det var iaf jäte coolt. Just nu så chattar jag lite på apa, ska snart hoppa in i duschen och typ lägga mej elr någonting.. Är skit trött:] Idag hade jag egentligen tränning men jag hann inte fara på den, jag va ju på stan hela eftermiddagen. När klockan var halv 7 satt jag,sowwe och mamma på Subway och åt mackor! Jag hade helt glömt bort tiden! Det får bli träning på mondag istället. Nu ska jag se vem som är inne på msn. Och välja kläder till imorgon.


Kjaam!(L)




Kommentarer
Från ellebella

ok

2010-08-27 - 17:35:14
Blogg: http://tvadrogadebananeribahamas.blogg.se/

Kommentera här:

Från
Stammis?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0