Guud!

HäiiHäii!


Asså förlåt för jätte dålig uppdatering! Men jag har verkligen inte haft tid att blogga något dom sista dagarna. Igår kom jag ju hem från stugan så jag hann inte blogga något igår.. Idag har jag ju varit på skolan hela dagen! När jag kom hem var jag med Sowwe efter det for jag på träning. Jag har haft fullt upp båda dagarna. Jag måste verkligen bli bättre på att lägga upp bilder på bloggen, men kameran är borta och den stora kameran är de slut batteri. Jag vet tyvärr inte hur man laddar den så jag får vänta till mamma eller Fredde laddar den hel enkelt! Jag ska snart gå och duscha sen ska jag leta reda på några kläder. Ska säkert lägga mej och se en film elr någonting. Fanny,Amanda och Ida får sovmorgon imorrn! Så orättvist, men vi får sluta tidigar när våran längsta dag!. Dom slutar 25 i 4 och vi får sluta tidigare! Det är ju bra på ett sätt. Idag hade vi något matteprov på skolan! Det gick inte bra för mej.. Har säkert alla fel:] Menmen vad gör man om man suger på matte?




Kommentarer
Från Sandra<3

Sv:okej det var synd om du vill kan jag säga det till Robert fast han vill ju hälst man skriver på hemsidan<33

2010-08-31 - 14:56:49
Blogg: http://giveusfive.blogg.se/

Kommentera här:

Från
Stammis?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0