felicia!

HejHej!

Förlåt för att jag inte har bloggat något idag! men hela dagen har spenderats me Felicia!
När hon komme så gjorde vi inte så mke sen gick vi upp mot Maxi, sen gick vi hem och hoppade studsmatta ett tag och fick skratt damp:] Efter de så spelade vi fotboll, gick in och drack lite vatten sen så gick vi och satte oss och pratade i mitt och Moas tvrum. Hennes mamma ringde ett tag senare och sa att hon skulle hem och äta och jag skulle fara och kolla på en ny cykel som jag ska ha på NH! De blev en vit. Jaja,jag ska snart vara med Felicia igen! Ska vara med hon hela kvällen antar jag!:)♥


Jag älskar dej Felicia!♥


pusshej:*

Kommentarer
Från Jojjo - JojjosLillaLiv!

HAhaha, ska alla ha vitt? Men det är ju så snyggt! Eller hur! ;)<3

2010-08-20 - 10:49:32
Blogg: http://jojjoslillaliv.blogg.se/
Från JoossePoosse!♥

Ojaa :D<3

2010-08-20 - 12:08:07
Blogg: http://joossepoosse.blogg.se/

Kommentera här:

Från
Stammis?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0